Alkohol in marketing – informativna brošura


Notice: Array to string conversion in /home/noexcuse/sncda.si/wp-includes/formatting.php on line 1096

Prodaja alkoholnih pijač je osma najdonosnejša industrija – prinaša celo več denarja kot prodaja sladkih pijač.

Proizvajalci alkoholnih pijač svoje izdelke zato oglašujejo na različne načine in s tem spodbujajo njihovo porabo. Tržno komuniciranje s strani alkoholne industrije se v zadnjem času vedno bolj osredotoča na ranljive skupine, kot so ženske in mladi, podjetja pa svojo dejavnost vedno bolj usmerjajo tudi na družbena omrežja. To področje je z zakonodajo namreč zelo slabo definirano in regulirano, ima pa zelo velik vpliv predvsem na mlajšo populacijo.

Več informacij o alkoholu v marketingu najdete v spodnji brošuri.


Informativna brošura je nastala v okviru projekta Ker alkohol ni mleko – zagovorništvo na področju alkoholne politike, ki je podprt s sredstvi Programa »Active Citizens Fund« (ACF) v Sloveniji 2014–2021.

Deli s prijatelji:

Facebook
LinkedIn
Twitter
Novice

Preberite tudi

Alkohol in rak žrela

Rak žrela predstavlja kompleksno maligno obolenje zgornjih dihalnih poti, pri katerem so glavni dejavniki tveganja raba alkohola, kajenje in virusne okužbe (npr. humani papiloma virus

Alkohol in rak ustne votline

Raba alkohola predstavlja pomemben dejavnik tveganja pri razvoju raka ustne votline. V kombinaciji s tobačno rabo se tveganje za nastanek rakavih sprememb znatno poveča. Mehanizmi